ژل و بوتاکس و چربی
نوشته شده توسط : اینفو

ژل و بوتاکس و چربی

ژل های پر کننده صورت محصولاتی همچون کلاژن، اسید هیالورونیک و ﻫﯿﺪﺭﻭﮐﺴﯽ ﺁﭘﺎﺗﯿﺖ کلسیم هستند که برای جوان سازی و شادابی پوست استفاده میشوندو باعث کاهش یا حذف چین و چروک صورتو پوست رفع جای جوش صورت، بالا بردن افتادگی ناشی از زخم ها، تزریق ژل به لب ها برای پروتز لب، برجسته کردن گونهها و جایگزینی مقدار بافت نرم از بین رفته می شوند. با بالا رفتن سن، حساسیت پوست ما به چروک افزایش یافته و پوست دچار افتادگی می شود. قرار گرفتن در معرض نور خورشید و سال های طولانی حرکت عضلات (نگاه کردن، جویدن، لبخند زدن) باعث فرسوده شدن بافت های پوست می شود تزریق ژل راهکار بی خطر برای جوانسازی می باشدهیالورونیک اسید، ماده‌ای است به صورت طبیعی در پوست یافت می‌شود ولی باافزایش سن، میزان آن در پوست کاهش می‌یابد. با تزریق ژل، این ماده را وارد پوست می‌کنند تا بتوانند عمق چین به‌وجود آمده روی پوست را کم کنند، البته همان طور که گفتیم این ژل ۶تا ۵۱ ماه بعد، تجزیه و جذب پوست می‌شود و از بین می‌رود.تجربه نشان داده است واکنش بدن به ژل بسیار کم است به‌خصوص اگر از ژل‌های استاندارد استفاده شود تنها ممکن است بعد از تزریق ژل دچار کبودی و کمی تورم بشود که معمولا در چند روز برطرف می‌شود و می‌توان گفت ممکن است در بعضی افراد این اتفاق اصلا رخ ندهد.

 

  • چه زمانی ژل گلوله گلوله می‌شود؟

تکنیک تزریق بسیار مهم است. گاهی ممکن است به دلیل تکنیک نادرست تزریق ژل گلوله گلوله شود.درصورتی که اگر تزریق درست انجام شود احتمال آن بسیار کم می‌شود. همچنین اگر این تزریق به درستی انجام نشود مثلا محل سوراخ تزریق را خیلی پاره کنند، احتمال دارد که مثلا روی لب جای سوزن‌ها باقی بماند ولی اگر تزریق درست انجام شود جای سوزن‌ها ۴ تا ۵ روز باقی می‌ماند و بعد از بین می‌رود.ژل را باید حتما متخصص پوست تزریق کندو قبل از عمل حتما با متخصص مشورت کنید. تا در شما انتظار واقعی ایجاد شود، گاهی بعضی افراد به‌دلیل انتظار بیش از حد از نتیجه عمل، اصلا راضی نمی‌شوند، افراد باید بدانند که قرار نیست بعد از تزریق ژل چهره‌شان آنها به کلی تغییر کند.

 

  • پر ضرر‌ترین ژل را بشناسید!

سال‌ها پیش، ژلی به نام «پاژ» تزریق می‌شد، که یک ژل صنعتی بود و به وفور تزریق می‌شد و قیمت آن نیز پایین بود. الان بعد از چندسال اثرات آن دیده می‌شود، واکنش‌هایی مثل جابه جایی ژل، اینکه ممکن است باعث التهاب شودیا حالت نافرم پیدا کندو… . متأسفانه این نوع ژل به‌طور دائمی در بدن باقی می‌ماند و تجزیه نمی‌شود و همان طور که قبلا گفتم درحال حاضر ژل استاندارد دائمی در دنیا به‌وجود نیامده است و ژل‌های دائم موجود همه غیراستاندارد هستند و به هیچ وجه نباید تزریق شود.

 

تزریق بوتاکس

امروزه در کشورهای اروپایی از ترکیبات تزریقی متعددی جهت رفع چروک یا افزایش حجم اعضای بدن استفاده می شود که متاسفانه در جامعه ما اطلاعات محدودی در این باره وجود دارد. به اختصار باید گفت که این نوع ترکیبات به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

ترکیبات فلج کننده؛ که با فلج کردن عضلات پیشانی یا دور چشم، اسپاسم آن ناحیه را رفع می کنند و مانع از انقباض عضلات می شوند، بنابراین باعث رفع چروک و گاه بالا بردن ابروها می شوند و طول اثرشان بین ۳ تا ۶ ماه می باشد.

بوتاکس در اصفهان نام اختصاری سم بوتولیسم است. تزریق مقدار کمی از این ماده بطور مستقیم در ماهیچه فعالیت آن را کم کرده و خطوطی را که نتیجه پرکاری آن روی صورت به وجود می آید از بین می برد در نتیجه صورت جوان تر و شاداب تر به نظر می رسد. يک روش سريع و نسبتا غير تهاجمی است

برای درمان چروکهای پیشانی و کنار چشم ها (در مناطقی که حرکت عضلانی ضروری نیست) میتوان از بوتاکس استفاده کرد تا از پیشرفت و ایجاد چروکها جلوگیری شود. هم اکنون بوتاکس در آمریکا روشی است که بیشترین استفاده را از نظر زیباسازی صورت دارد و هنرپیشه های هالیوودی بیشترین مصرف کنندگان این ماده هستند.





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: